کارایی و خاصیت پنجره های UPVC چیست و چند مدل می باشند؟

۱۳۹۹/۱۲/۲۹
کارایی و خاصیت پنجره های UPVC چیست و چند مدل می باشند؟

اگر در زمینه صنعت ساختمان فعالیت دارید یا تصمیم گرفته ­اید سر و سامانی به وضعیت درب و پنجره خانه ­تان بدهید، حتما اسم پنجره UPVC به گوشتان خورده است!
و حالا ما قصد داریم این پنجره ها رو باهم بررسی کنیم:

برخی از پنجره های UPVC که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

۱) پنجره های ثابت:

این پنجره ها به طور دائمی به دیوار ثابت هستند و هر زمان نمی توانند باز شوند. آنها اغلب برای دلباز کردن فضا و نمایش منظره جذاب استفاده می شوند ، اما نه در مکانهایی که ممکن است تهویه لازم باشد. از آنجا که اینها کاملاً ثابت هستند ، بهترین عایق بندی دارند. سطح صدا ، گرما و گرد و غبار ، همه در فضای خارجی باقی می مانند بدون اینکه فضای داخلی شما را به هم بریزند.
علاوه بر این می توان آنها را با از نوع شیشه های کم مصرف یا همان low e glass نیز استفاده کرد تا میزان نور های مضر و تابش خیره کننده را کاهش دهد.

۲) پنجره های کشویی:

این پنجره ها با کشیدن آنها از یک طرف به طرف دیگر باز و بسته می شوند. آنها کاملاً مناسب آپارتمانها یا مکانهایی هستند که فضای کمتری دارند زیرا یک ساختار جمع و جوری دارند.
این پنجره های کشویی upvc بر اساس نیازهای فرد می توانند عمودی ، افقی ، بلند یا کوتاه باشند. با این حال، پنجره های کشویی عایق خیلی قوی نیستند و ممکن است در مناطق گرد و خاکی کمی بیشتر به مراقبت نیاز داشته باشند.

۳) پنجره های تک در:

این پنجره ها مخصوص نصب در قسمت بالا می باشند و می توانند به صورت پنجره های تک یا دوتایی نصب شوند، پنجره های تک در، در قسمت بالا ثابت هستند اما می توانند در پایین به بالا کشیده شوند.

۴) پنجره های دو در:

این پنجره ها مخصوص قسمت های پایین هستند و ثابت شده اند اما از بالا قابل باز شدن هستند، این پنجره ها در فضاهایی که تهویه جزئی لازم است بسیار عالی اند زیرا در هر زمان فقط نیمی از پنجره قابل باز شدن است.
نگهداری از این پنجره UPVC بسیار آسان است و در مواردی که کودکان خردسال وجود دارد یک گزینه ایمن محسوب میشود .

۵) پنجره های لولادار casement :

این پنجره ها با یک لولای کناری که به سمت بیرون باز می شود ، گزینه های محبوبی هستند زیرا کار با آنها آسان است و می توانند در هر جای خانه مانند بالای ظرفشویی یا هرجای دیگر نصب شوند. آنها تهویه عالی هستند و برای فضاهایی که اندازه پنجره خیلی بزرگ نیستند بسیار مناسب اند ، و می توان آنها را بر اساس تنظیمات دلخواه خود در انواع طرح ها سفارش داد.
علاوه بر این ، این پنجره هاهمچنین می تواند مقدار مناسبی از نور را وارد کند و خانه شما را روشن و دلباز کند.

۶) پنجره های شیب و چرخشی:

این پنجره ها را می توان با چرخاندن آن به سمت داخل از لولا در کنار آن مانند یک پنجره ورودی در نوسان، به طور کامل باز کرد. آنها همچنین با کج کردن بالای پنجره و باز کردن آن به سمت داخل می توانند باز شوند. علاوه بر این می توان این پنجره ها را به طور کامل یاوحتی فقط بر اساس نیاز به هوا و تهویه کمی باز کرد.

۷) پنجره های فرانسوی:

یک گزینه عالی برای فضایی که به داخل چمن یا ایوان باز می شود، پنجره های بلندی هستند و به عنوان در هم عمل می کنند و در برابر نورهای مضر خورشید مقاوم هستند. آنها می توانند به خوبی عایق بندی شده و مکمل هر نوع دکوراسیون داخلی هستند.

در مجموع گروه صنعتی نعمتی با در نظر گرفتن بودجه و سلایق شما آماده ی ارائه ی انواع پنجره های یو پی وی سی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد.

#
#

ارتباط سریع با ما

از طریق فرم زیر با گروه درب و پنجره نعمتی در ارتباط باشید. با ثبت فـرم زیــر کارشنــاســان ما در اسـرع وقـت با شما در تمـاس خواهند بود.